Who I am / Quem sou eu



EN

I am Mafalda, I'm 24 years old and I am a flight attendant for one of the biggest airline companies in the world. I have being doing this job for around two years. This job has allowed me to travel the world, meeting people of all nationalities and cultures, in some of the most interesting places on the planet. To our families and friends already know, many funny situations and stories emerge from our time on board or in the countries we que cabin crew are lucky enough to visit. We always share these stories with fondness and enthusiasm to everyone we meet. During this first year, I have used facebook to publish photos and stories of my trips. This has led to me receiving more and more comments from people who tell me my facebook que Allows Them to dream and see the world without leaving home. It was then que I came up with the idea of writing this blog. Actually a good friend of mine give me this idea. Here I will share these situations that happened during my daily routine as a flight attendant, as well as tips about the countries I liked, the restaurants I ate at, the products you can buy (because of quality or price), and places to avoid of course, the places you MUST visit.

I hope you enjoy the trip

Mafalda

                                                                               /
PT

 O meu nome é Mafalda, tenho 24 anos de idade e sou assistente de bordo numa das melhores companhias de aéreas do mundo à cerca de dois anos. Isso permite-me viajar o mundo todo, conhecer pessoas de todas as nacionalidades e culturas e ainda conhecer lugares fabulosos nos quatro cantos do mundo.
 Como já é do conhecimento da nossa família e amigos são inúmeras as situações caricatas que nos acontecem a bordo ou nos países que temos a sorte de visitar e que tão entusiasticamente nos fartamos de repetir e que adoram ouvir. Durante este primeiro ano fui usando o facebook para publicar fotografias das minhas viagens entre outras coisas e comecei a receber cada vez mais comentários de pessoas que diziam que o meu facebook lhes permitia sonhar e conhecer o mundo sem saírem de casa. Foi então que surgiu a ideia de escrever este blog.
 Aqui partilharei não só algumas dessas situações que acontecem no dia-a-dia como também dicas sobre os países que mais gostei, os restaurantes que fui, os produtos que não se pode esquecer de comprar lá, quer por serem de melhor qualidade ou terem um melhor preço, lugares a evitar ou os que obrigatoriamente tem que visitar.

Espero que gostem, 


Comentários

Mensagens populares