Budapeste - Hungria

Fast-track Post

Hello guys, how are you today? I hope you are all fine, I am in Hungary a few hours from going back to Dubai and I had a wonderful time here. 
I decided that instead of writing I will just post some (or a lot) pictures that I took yesterday in the city. 
I hope you like it, enjoy the trip trough Budapest ;)


Ola meus queridos, como estão? Espero que esteja tudo bem. Eu estou na Hungria a algumas horas de partir de novo para o Dubai e decidi deixar-vos aqui algumas (ou muitas) fotos que tirei ontem pela cidade. 
Espero que gostem, Budapeste é uma cidade linda! 



















































































If you did like this post please:
  1.  press the '' JOIN THIS SITE'  right there  ———>  
  2. you can also like my facebook page : https://www.facebook.com/iammafalda
  3. follow me on instagram : @anamafalda14
  4. add me in your circle on G+ 
  5. or follow me on pinterest /iammafalda/

Thank you very much  for your visit on my blog :*
kisses and hugs
Mafalda



Comentários

  1. Nice city indeed :) I really liked the nightshots, but best of all was the paparazzi in pink t-shirt on the bridge! :P

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. ahahah I laughed a lot when I saw the photos with the guy behind me :P
      Thanks for your feedback Stian <3

      Eliminar
  2. Gosto muito =) faz-me lembrar Prage (que simplesmente adorei visitar e aconselho! - apesar de se verem imensos sem-abrigo =/ a cidade é majestosa!) - Sara Silva

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Nunca fui a Praga Sara, mas adorava ;) Fica na lista para próximas viagens ! :D
      beijinhos linda

      Eliminar
  3. Respostas
    1. Obrigada Lau M :D muito Obrigada pela tua visita e comentário tão querido :)

      Eliminar
  4. Respostas
    1. Obrigada Marta :)) Delicia de comentário!!
      Beijinhos

      Eliminar
  5. Infelizmente nunca visitei, mas deve ser uma cidade encantadora!

    beijinho,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. É mesmo!!! Tens mesmo que ir lá um dia ;) vale a Pena!!

      Beijinhos querida

      Eliminar

Enviar um comentário

Please feel free to leave me a comment.

I would love to hear from you.

Mensagens populares