closet / makeup room / office


EN

Hello girls and boys, how are you doing?
Today I am writing to you cause I need your opinions to help me put something together. Me and my boyfriend are doing a makeover to the second room in our apartment.
It was just a empty second room but it will now be a closet (I ALWAYS wanted one!!) and my office (or our office!!). Yes as a Blogger, who only works at home, I really needed a nice office. Maybe now I will write more often eheheh
So I went to Pinterest and started to look for some nice closets and makeup rooms. Here I got some inspiration.

What do you think? We painted the walls light yellow, the floor is grey wood and  I am going from there. I am in love with yellow lately. I think it looks amazing with grey. What colors do you like? and do you have any tips or ideas for my room?  Btw if you want to see any of this pics bigger go to my Pinterest  IamMafalda, there you can see this as other pics to get some inspo. 

PT

Olá meninas e meninos, como estão? 
Hoje estou a escrever-vos para vos pedir sugestões, ideias ou conselhos. Eu e o meu namorado estamos a decorar o nosso segundo quarto no apartamento. Decidimos usar este quarto como quarto de vestir e escritório. SIM eu como blogger já estava a precisar de um escritório em casa!! Vamos lá ver se escrevo mais agora eheheh 
Fui ao Pinterest para ver umas fotos de inspiração e vi as que coloquei a cima e tirei algumas ideias. 
O chão é a imitar uma madeira cinza clarinha, e as paredes amarelo claro. Adoro ver amarelo com cinzento e está super na moda agora. Todas as lojinhas de decoração de Trondheim têm algumas coisas nestas cores. 
E voces, têm alguma sugestão ? ideia ? Há alguma coisa que não pode faltar no meu quarto de vestir para além das imagens que coloquei a cima? Sou toda ouvidos!!
Ah ! se quiserem ver estas fotos mais em detalhe vão ao meu Pinterest Iammafalda, lá têm estas fotos e outras para se inspirarem.


Beijinhos,
Kisses and huggs,

Mafalda










Comentários

  1. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    Gewinne ein Beauty Set im Wert von über 270€ auf meinen Blog.
    New Worldwide Giveaway on my Blog!!! Win a Beauty Set in the value of 270€. Check it out!!!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Hello Dear,
      thank you very much !!
      Yes we can follow each other I will do it right now ;)
      Have a great weekend !!

      Eliminar
  2. Adorei as fotos que escolheste quem me dera ter um quarto de vestir assim!
    Obrigada por me seguires :)

    Beijinho
    simplypinkblog.blogspot.pt

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Olá bom dia linda,
      Obrigada, estava a procurar inspiração para o meu próprio quarto de vestir,
      está quase acabado e acho que ficou muito lindo!!! Daqui a nada mostro aqui no blog ;)

      beijinhos

      Eliminar
  3. Love it :) New on my blog: My Disco Ball Pants :) Bisous from France :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    ResponderEliminar
  4. Looks amazing!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Thank you very much !!!
      I am glad you liked it

      x o x o

      Eliminar
  5. Amazing!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Thank you very much !!!
      I am glad you liked it

      x o x o

      Eliminar

Enviar um comentário

Please feel free to leave me a comment.

I would love to hear from you.

Mensagens populares